Zaloguj się 

Jeśli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się »
Dodaj do ulubionychMapa stronyAkademia Górniczo-Hutnicza

Nowości





Katalog książek


Katalog czasopism

Akademia Górniczo-Hutnicza
Katalog książek » Nauki ekonomiczne – Nauki o zarządzaniu » ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
W PRZEDSIĘBIORSTWIE INFORMATYCZNYM
Tom 2
Archiwum! 

niedostępna
w sprzedaży

ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
W PRZEDSIĘBIORSTWIE INFORMATYCZNYM
Tom 2

POZYSKIWANIE WIEDZY I MODELOWANIE BIZNESOWE

typ publikacji: podręcznik
ISBN: 978-83-7464-547-8
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 124
rok wydania: 2012 
Opracowanie dotyczy zarządzania projektami ze szczególnym uwzględnieniem projektów informatycznych i jest przeznaczone zarówno dla studentów, jak i praktyków. Skoncentrowano się w nim na zagadnieniach pozyskiwania, gromadzenia i wykorzystania wiedzy w zarządzaniu projektami. Zaprezentowano wyniki przemyśleń i prac studialnych związanych z systemami informatycznymi nowej generacji, których zasada działania oparta jest na osiągnięciach kognitywistyki ? nauki zajmującej się procesami poznawczymi, a zwłaszcza pozyskiwaniem, przetwarzaniem i wykorzystaniem wiedzy. Omówiono zagadnienia modelowania biznesowego, które pozwala na zrozumienie struktury i dynamiki organizacji, aktualnych problemów organizacji, mającego na celu zidentyfikowania miejsc potencjalnych ulepszeń, a także pozwalającego upewnić się, że wszyscy uczestnicy projektu w jednakowy sposób postrzegają strukturę, dynamikę i problemy organizacji. Przedstawiono techniki i narzędzia modelowania biznesowego z użyciem popularnego w obszarze rozwoju oprogramowania języka UML i rozpowszechnionej w obszarze analizy systemów notacji BPMN.


Spis treści:

Inne książki z tej dziedziny:

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

ELEMENTY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM

Skrypt uzupełnia wiedzę inżynierów o wiadomości z dziedziny handlu, procesów ekonomicznych oraz trendów współczesnej gospodarki rynkowej. Składa się z pięciu części: ekonomiczne przesłanki zarządzania przedsiębiorstwem; organizacja, proces zarządzania i struktura organizacyjna; zarządzanie strategiczne; marketing; kierowanie ludźmi. Na końcu każdego rozdziału podano... więcej »

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

INTEGRATED DECISION MAKING SUPPORTING THE EXPLOITATION AND CONTROL OF TRANSPORT DEVICES

The monograph is concerning with encapsulating the role of material handling devices, especially cranes, in modern manufacturing and related industries. The book is dedicated to specialists and experts dealing with problems of designing and exploation of transport systems and devicesc, as well as all that have been interested in shaping the reliability of man-machine operated sets

1.05 zł

MARKETINGOWE CZYNNIKI ROZWOJU SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH

W książce przedstawiono wiele cennych informacji dotyczących rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych. Problematyce strategii marketingowych poświęcono trzy rozdziały: pierwszy - strategiom wobec konkurentów; drugi- strategiom osiągania przewagi konkurencyjnej; czwarty -strategiom cenowym. Rozdział trzeci poświęcony jest opracowaniu technicznych aspektów przygotowania produktu jako... więcej »



O wydawnictwachKontaktPunkty sprzedażyAktualnościin English