ABSOLWENCI
WYDZIAŁU ZARZĄDZANIA AGH
U PROGU KARIERY ZAWODOWEJ
typ publikacji: monografia
ISBN: 978-83-7464-775-5
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 176
rok wydania: 2015
ISBN: 978-83-7464-775-5
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 176
rok wydania: 2015
Zagadnienia poruszane w książce należą jednocześnie do kilku dyscyplin z obszaru nauk społecznych: psychologii, pedagogiki, socjologii oraz zarządzania. Dotyczą zarówno kwestii teoretycznych związanych z aspiracjami zawodowymi osób kończących studia wyższe, jak i dostarczają informacji pomocnych w zarządzaniu uczelnią i realizacją funkcji dydaktycznych. Dane dotyczące młodych ludzi autorzy starali się przedstawić w aspekcie nie tylko metodologicznym związanym z prowadzonymi badaniami, ale także w kontekście społeczno-kulturowym stanowiącym ramy wejścia młodych ludzi w dorosłe życie zawodowe.
Spis treści:
spis treści
plik pdf
Inne książki z tej dziedziny:
Archiwum! ELEMENTY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEMSkrypt uzupełnia wiedzę inżynierów o wiadomości z dziedziny handlu, procesów ekonomicznych oraz trendów współczesnej gospodarki rynkowej. Składa się z pięciu części: ekonomiczne przesłanki zarządzania przedsiębiorstwem; organizacja, proces zarządzania i struktura organizacyjna; zarządzanie strategiczne; marketing; kierowanie ludźmi. Na końcu każdego rozdziału podano... więcej » |
Archiwum! INTEGRATED DECISION MAKING SUPPORTING THE EXPLOITATION AND CONTROL OF TRANSPORT DEVICESThe monograph is concerning with encapsulating the role of material handling devices, especially cranes, in modern manufacturing and related industries. The book is dedicated to specialists and experts dealing with problems of designing and exploation of transport systems and devicesc, as well as all that have been interested in shaping the reliability of man-machine operated sets |
Archiwum! MARKETINGOWE CZYNNIKI ROZWOJU SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCHW książce przedstawiono wiele cennych informacji dotyczących rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych. Problematyce strategii marketingowych poświęcono trzy rozdziały: pierwszy - strategiom wobec konkurentów; drugi- strategiom osiągania przewagi konkurencyjnej; czwarty -strategiom cenowym. Rozdział trzeci poświęcony jest opracowaniu technicznych aspektów przygotowania produktu jako... więcej » |