DECISION MAKING IN MANUFACTURING AND SERVICES 2019, VOL. 13, NO. 1-2
typ publikacji: czasopismo
ISSN: 1896-8325
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 84
rok wydania: 2019
ISSN: 1896-8325
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 84
rok wydania: 2019
Pełne teksty artykułów zamieszczanych na łamach czasopism wydawanych w AGH są dostępne w formacie PDF w sieci: journals.bg.agh.edu.pl/. W naszej księgarni można kupić jedynie numery ostatnio wydane. Zeszyty wcześniejsze prosimy zamawiać e-mailowo lub telefonicznie.
Ogólne informacje o czasopiśmie »
Spis treści:
spis_tresci
plik pdf
Inne książki z tej dziedziny:
Archiwum! ELEMENTY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEMSkrypt uzupełnia wiedzę inżynierów o wiadomości z dziedziny handlu, procesów ekonomicznych oraz trendów współczesnej gospodarki rynkowej. Składa się z pięciu części: ekonomiczne przesłanki zarządzania przedsiębiorstwem; organizacja, proces zarządzania i struktura organizacyjna; zarządzanie strategiczne; marketing; kierowanie ludźmi. Na końcu każdego rozdziału podano... więcej » |
Archiwum! INTEGRATED DECISION MAKING SUPPORTING THE EXPLOITATION AND CONTROL OF TRANSPORT DEVICESThe monograph is concerning with encapsulating the role of material handling devices, especially cranes, in modern manufacturing and related industries. The book is dedicated to specialists and experts dealing with problems of designing and exploation of transport systems and devicesc, as well as all that have been interested in shaping the reliability of man-machine operated sets |
Archiwum! MARKETINGOWE CZYNNIKI ROZWOJU SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCHW książce przedstawiono wiele cennych informacji dotyczących rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych. Problematyce strategii marketingowych poświęcono trzy rozdziały: pierwszy - strategiom wobec konkurentów; drugi- strategiom osiągania przewagi konkurencyjnej; czwarty -strategiom cenowym. Rozdział trzeci poświęcony jest opracowaniu technicznych aspektów przygotowania produktu jako... więcej » |