Zaloguj się 

Jeśli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się »
Dodaj do ulubionychMapa stronyAkademia Górniczo-Hutnicza

Nowości




Etyka wydawnicza

Katalog książek


Katalog czasopism

Akademia Górniczo-Hutnicza
niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

MARKETINGOWE CZYNNIKI ROZWOJU SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH

W książce przedstawiono wiele cennych informacji dotyczących rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych. Problematyce strategii marketingowych poświęcono trzy rozdziały: pierwszy - strategiom wobec konkurentów; drugi- strategiom osiągania przewagi konkurencyjnej; czwarty -strategiom cenowym. Rozdział trzeci poświęcony jest opracowaniu technicznych aspektów przygotowania produktu jako... więcej »

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

METODYCZNO-INSTRUMENTALNE ASPEKTY
INŻYNIERII PRODUKCJI

THE METHODICAL AND INSTRUMENTAL ASPECTS
OF PRODUCTION ENGINEERING

Tematem książki jest szeroko rozumiana inżynieria produkcji. Jej podstawowym celem jest zaprezentowanie osiągnięć polskich ośrodków naukowych oraz perspektyw rozwojowych i kierunków badań tej specyficznej problematyki, ze szczególnym uwzględnieniem założeń tzw. produkcji w klasie światowej i jej elementów składowych.

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

METODYKA KSZTAŁTOWANIA
WIZERUNKU MARKI

Wydawnictwa nie prowadzą sprzedaży książek z serii "Rozprawy Monografie". Zainteresowanych prosimy o kontakt z ich autorami.

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

METODYKA SZACOWANIA WARTOŚCI GODZIWEJ
ZŁOŻA WĘGLOWODORÓW

Wydawnictwa nie prowadzą sprzedaży książek z serii "Rozprawy Monografie". Zainteresowanych prosimy o kontakt z ich autorami.

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

MODEL STRATEGICZNEJ KARTY WYNIKÓW
DLA SPÓŁKI WĘGLOWEJ

Monografia dotyczy problematyki zarządzania strategicznego i stosowanych w przedsiębiorstwach systemów zarządzania. Obejmuje ona zagadnienie strategii w przedsiębiorstwie wraz z jej definicjami, cechami oraz rodzajami, ideę strategicznej karty wyników umożliwiającej wieloaspektowe spojrzenie na przedsiębiorstwo oraz konstrukcję karty uwzględniającą jej koncepcyjne cztery... więcej »

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

MODEL WYCENY WARTOŚCI ZRÓWNOWAŻONEJ DYSTRYBUOWANEJ DLA INTERESARIUSZY PRZEDSIĘBIORSTWA

Niniejsza praca jest próbą pogłębienia dotychczasowych badań nad problemem zarządzania ukierunkowanego na wartość przedsiębiorstwa dla akcjonariuszy i pozostałych interesariuszy, z naciskiem na kluczowe determinanty wartości, jakimi są czynniki materialne i niematerialne. Głównym celem pracy jest zbudowanie modelu wyceny wartości zrównoważonej dla interesariuszy przedsiębiorstw... więcej »

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

MODELOWANIE I SYMULACJA PROCESÓW LOGISTYCZNYCH

Wydawnictwa nie prowadzą sprzedaży książek z serii "Rozprawy Monografie". Zainteresowanych prosimy o kontakt z ich autorami.

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

MODELOWANIE PROCESÓW KONWERGENTNYCH W ZŁOŻONYCH SYSTEMACH PRODUKCYJNYCH

Wydawnictwa nie prowadzą sprzedaży książek z serii "Rozprawy Monografie". Zainteresowanych prosimy o kontakt z ich autorami.



O wydawnictwachKontaktPunkty sprzedażyAktualnościin English