DECYZJE PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH
W DYNAMICZNIE ZMIENIAJĄCYM SIĘ OTOCZENIU
typ publikacji: monografia
ISBN: 978-83-66364-59-2
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 230
rok wydania: 2020
ISBN: 978-83-66364-59-2
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 230
rok wydania: 2020
Monografia składa się z czterech części i jest próbą syntezy zagadnień związanych z podejmowaniem decyzji menedżerskich w przedsiębiorstwach o różnym profilu działalności, wpływem decyzji konsumentów na rynek nabywanych towarów i usług, a w konsekwencji na ich producentów, wpływu zasobów naturalnych na gospodarkę krajową oraz wspomaganiem decyzji menedżerskich za pomocą różnych narzędzi.
Inne książki z tej dziedziny:
Archiwum! ELEMENTY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEMSkrypt uzupełnia wiedzę inżynierów o wiadomości z dziedziny handlu, procesów ekonomicznych oraz trendów współczesnej gospodarki rynkowej. Składa się z pięciu części: ekonomiczne przesłanki zarządzania przedsiębiorstwem; organizacja, proces zarządzania i struktura organizacyjna; zarządzanie strategiczne; marketing; kierowanie ludźmi. Na końcu każdego rozdziału podano... więcej » |
Archiwum! INTEGRATED DECISION MAKING SUPPORTING THE EXPLOITATION AND CONTROL OF TRANSPORT DEVICESThe monograph is concerning with encapsulating the role of material handling devices, especially cranes, in modern manufacturing and related industries. The book is dedicated to specialists and experts dealing with problems of designing and exploation of transport systems and devicesc, as well as all that have been interested in shaping the reliability of man-machine operated sets |
Archiwum! MARKETINGOWE CZYNNIKI ROZWOJU SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCHW książce przedstawiono wiele cennych informacji dotyczących rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych. Problematyce strategii marketingowych poświęcono trzy rozdziały: pierwszy - strategiom wobec konkurentów; drugi- strategiom osiągania przewagi konkurencyjnej; czwarty -strategiom cenowym. Rozdział trzeci poświęcony jest opracowaniu technicznych aspektów przygotowania produktu jako... więcej » |