HEDGINGOWE STRATEGIE OPCYJNE
W HANDLU ZAGRANICZNYM
typ publikacji: monografia
ISBN: 978-83-7464-642-0
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 202
wydanie: 1
rok wydania: 2013
ISBN: 978-83-7464-642-0
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 202
wydanie: 1
rok wydania: 2013
W monografii rozważane jest umiejętne zarządzanie ryzykiem w handlu zagranicznym jako realna szansa poprawy sytuacji podmiotu gospodarczego. Metody zarządzania ryzykiem w podziale na tradycyjne i nowoczesne (hedgingowe) to główny temat książki. Rekomendowane instrumenty pochodne jako narzędzia hedgingowe zostały omówione zarówno w ujęciu historycznym (autorzy skorzystali z danych statystycznych Narodowego Banku Polskiego oraz Banku Rozrachunków Międzynarodowych), jak i w ujęciu przyszłościowym, praktycznym w postaci opracowanych na konkretnych przykładach strategii hedgingowych. Przyjęto podział instrumentów pochodnych na te, którymi handel odbywa się w ramach rynku giełdowego i pozagiełdowego.
Spis treści:
spis treści
plik pdf
Inne książki z tej dziedziny:
Archiwum! ELEMENTY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEMSkrypt uzupełnia wiedzę inżynierów o wiadomości z dziedziny handlu, procesów ekonomicznych oraz trendów współczesnej gospodarki rynkowej. Składa się z pięciu części: ekonomiczne przesłanki zarządzania przedsiębiorstwem; organizacja, proces zarządzania i struktura organizacyjna; zarządzanie strategiczne; marketing; kierowanie ludźmi. Na końcu każdego rozdziału podano... więcej ? |
Archiwum! INTEGRATED DECISION MAKING SUPPORTING THE EXPLOITATION AND CONTROL OF TRANSPORT DEVICESThe monograph is concerning with encapsulating the role of material handling devices, especially cranes, in modern manufacturing and related industries. The book is dedicated to specialists and experts dealing with problems of designing and exploation of transport systems and devicesc, as well as all that have been interested in shaping the reliability of man-machine operated sets |
Archiwum! MARKETINGOWE CZYNNIKI ROZWOJU SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCHW książce przedstawiono wiele cennych informacji dotyczących rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych. Problematyce strategii marketingowych poświęcono trzy rozdziały: pierwszy - strategiom wobec konkurentów; drugi- strategiom osiągania przewagi konkurencyjnej; czwarty -strategiom cenowym. Rozdział trzeci poświęcony jest opracowaniu technicznych aspektów przygotowania produktu jako... więcej ? |