Zaloguj się 

Jeśli nie masz jeszcze konta, zarejestruj się »
Dodaj do ulubionychMapa stronyAkademia Górniczo-Hutnicza

Nowości




Etyka wydawnicza

Katalog książek


Katalog czasopism

Akademia Górniczo-Hutnicza
Katalog książek » Nauki ekonomiczne – Nauki o zarządzaniu » KLUCZOWE RYZYKA GOSPODARCZE
W DOBIE GLOBALIZACJI
Archiwum! 

niedostępna
w sprzedaży

KLUCZOWE RYZYKA GOSPODARCZE
W DOBIE GLOBALIZACJI

typ publikacji: monografia
ISBN: ISBN 978-83-7464-796
format: B5
oprawa: miękka
Książka ta jest próbą syntezy kilku z pozoru niełączących się problemów: globalizacji, ryzyka walutowego, ryzyka cenowego i pogodowego. Najbardziej znane, gdyż doświadczane przez całe społeczeństwa i ich otoczenia, jest pojęcie globalizacji. Proces ten, będący konsekwencją rozwoju technologicznego, ogarnia coraz większy obszar i przybiera nowe formy ? od globalizacji w ujęciu procesowym, po globalizację w ujęciu psychologicznym. W niniejszej książce globalizacja jest rozważana w połączeniu z ryzykiem gospodarczym, które sama potęguje.

Inne książki z tej dziedziny:

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

ELEMENTY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEM

Skrypt uzupełnia wiedzę inżynierów o wiadomości z dziedziny handlu, procesów ekonomicznych oraz trendów współczesnej gospodarki rynkowej. Składa się z pięciu części: ekonomiczne przesłanki zarządzania przedsiębiorstwem; organizacja, proces zarządzania i struktura organizacyjna; zarządzanie strategiczne; marketing; kierowanie ludźmi. Na końcu każdego rozdziału podano... więcej »

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

INTEGRATED DECISION MAKING SUPPORTING THE EXPLOITATION AND CONTROL OF TRANSPORT DEVICES

The monograph is concerning with encapsulating the role of material handling devices, especially cranes, in modern manufacturing and related industries. The book is dedicated to specialists and experts dealing with problems of designing and exploation of transport systems and devicesc, as well as all that have been interested in shaping the reliability of man-machine operated sets

niedostępna
w sprzedaży
Archiwum! 

MARKETINGOWE CZYNNIKI ROZWOJU SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH

W książce przedstawiono wiele cennych informacji dotyczących rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych. Problematyce strategii marketingowych poświęcono trzy rozdziały: pierwszy - strategiom wobec konkurentów; drugi- strategiom osiągania przewagi konkurencyjnej; czwarty -strategiom cenowym. Rozdział trzeci poświęcony jest opracowaniu technicznych aspektów przygotowania produktu jako... więcej »



O wydawnictwachKontaktPunkty sprzedażyAktualnościin English