MARKETINGOWE CZYNNIKI ROZWOJU SPRZEDAŻY WYROBÓW PRZEMYSŁOWYCH
typ publikacji: podręcznik
ISBN: 83-89388-74-X
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 162
wydanie: 1
rok wydania: 2004
ISBN: 83-89388-74-X
format: B5
oprawa: miękka
liczba stron: 162
wydanie: 1
rok wydania: 2004
W książce przedstawiono wiele cennych informacji dotyczących rozwoju sprzedaży wyrobów przemysłowych. Problematyce strategii marketingowych poświęcono trzy rozdziały: pierwszy - strategiom wobec konkurentów; drugi- strategiom osiągania przewagi konkurencyjnej; czwarty -strategiom cenowym. Rozdział trzeci poświęcony jest opracowaniu technicznych aspektów przygotowania produktu jako narzędzia rozwoju sprzedaży nowych produktów. Przedstawiono w nim także opracowaną procedurę wdrożenia nowego produktu. Rozdział piąty dotyczy strategii dystrybucji jako czynników rozwoju sprzedaży. W rozdziale szóstym omówiono działania public relations, a w siódmym- targi i wystawy oraz ich znaczenie w procesie sprzedaży.
Inne książki z tej dziedziny:
Archiwum! ELEMENTY ORGANIZACJI I ZARZĄDZANIA PRZEDSIĘBIORSTWEMSkrypt uzupełnia wiedzę inżynierów o wiadomości z dziedziny handlu, procesów ekonomicznych oraz trendów współczesnej gospodarki rynkowej. Składa się z pięciu części: ekonomiczne przesłanki zarządzania przedsiębiorstwem; organizacja, proces zarządzania i struktura organizacyjna; zarządzanie strategiczne; marketing; kierowanie ludźmi. Na końcu każdego rozdziału podano... więcej ? |
Archiwum! INTEGRATED DECISION MAKING SUPPORTING THE EXPLOITATION AND CONTROL OF TRANSPORT DEVICESThe monograph is concerning with encapsulating the role of material handling devices, especially cranes, in modern manufacturing and related industries. The book is dedicated to specialists and experts dealing with problems of designing and exploation of transport systems and devicesc, as well as all that have been interested in shaping the reliability of man-machine operated sets |